Διαθεσιμότητα προϊόντων
Καθώς παραλαμβάνουμε καθημερινά τα προϊόντα μας οπότε είναι δύσκολη η εμφάνιση της διαθεσιμότητας σε πραγματικό χρόνο, μετά την καταχώρηση της παραγγελίας σας στο site μας αυτή ελέγχεται και αντίστοιχα ελέγχεται και η διαθεσιμότητα των προϊόντων που παραγγείλατε. Ενημερώνεστε με e-mail σχετικά με την διαθεσιμότητα και το τελικό ποσό πληρωμής και τυχόν είδη που δεν είναι διαθέσιμα παραμένουν σε backorder και όταν παραληφθούν ενημερώνεστε με e-mail και ανάλογα μας ενημερώνετε εαν επιθυμείτε την αποστολή τους.
Τρόποι Αποστολής
Πρακτορείο μεταφορών.
Τα εμπορεύματα παραδίδονται στο πρακτορείο που επιθυμείτε και μας υποδείξετε.
Courier.
Η μεταφορά του εμπορεύματος πραγματοποιείται από την Γενική Ταχυδρομική ή τα ΕΛΤΑ Courier με παράδοση εντός 1-2 ημερών. Σε απομακρυσμένες / δυσπρόσιτες περιοχές ενδέχεται να χρειαστεί επιπλέον μία εργάσιμη ημέρα.
Με δικά μας μέσα.
Εφόσον το κατάστημά σας βρίσκεται στην Κρήτη και σε περιοχή εντός των ορίων διανομής μας η παράδοση μπορεί να γίνει με δικά μας μέσα.
Κόστος αποστολής
Courier.
Το κόστος αποστολής με Courier για όλες τις παραγγελίες είναι 3 ευρώ για συνολικό βάρος μέχρι 3 κιλά. Το κάθε επιπλέον κιλό επιβαρύνεται με 0,70 ευρώ. Για μεγάλα δέματα η χρέωση είναι € 6 για τα πρώτα 10 κιλά και € 1 το κάθε επιπλέον κιλό.
Πρακτορείο.
Τα μεταφορικά πληρώνονται από τον πελάτη στο πρακτορείο που έχει επιλέξει. Εφόσον το πρακτορείο σας είναι στην Αθήνα, τα μεταφορικά από το Ηράκλειο μέχρι την Αθήνα επιβαρύνουν την εταιρία μας.
Εξέλιξη παραγγελίας.
Μόλις η παραγγελία σας αποσταλεί θα ενημερωθείτε μέσω email και θα λάβετε τον αριθμό αποστολής με τον οποίο θα μπορείτε να ελέγχετε online και σε πραγματικό χρόνο την πορεία του δέματος σας.
Επιστροφές
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν θα πρέπει αρχικά να επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο τηλέφωνο 2810299215 αναφέροντας τον αριθμό παραγγελίας σας, το προϊόν ή τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε.
Οι επιστροφές γίνονται δεκτές εντός 10 ημερών από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος η οποία προκύπτει από την ημερομηνία έκδοσης του τιμολογίου και εφ’ όσον πληρούνται τα παρακάτω:
- Το προϊόν είχε λειτουργικό ή ποιοτικό ελάττωμα ή έγινε λάθος στην αποστολή του προϊόντος.
- Το προϊόν ή τα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση την οποία τα έχετε παραλάβει, να μην έχουν χρησιμοποιηθεί και εντός της εργοστασιακής συσκευασίας τους η οποία δεν πρέπει να είναι φθαρμένη ή αλλοιωμένη.
- Κάθε προϊόν πρέπει να συνοδεύεται από το παραστατικό αγοράς.